Zwroty i wymiana
Reklamacja uszkodzonej przesyłki
Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru przez kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona, prosimy spisać w obecności Kuriera protokół szkody. Dokument ten jest warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku braku protokołu szkody, uszkodzony towar należy odesłać na własny koszt na adres producenta wraz z kopią dokumentu zakupu. W tym wypadku sprawa będzie rozpatrywana jako zgłoszenie reklamacyjne.
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Kupujący ma pełne prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. Opakowanie musi być właściwie zabezpieczone do transportu. Zwracany Produkt powinien zostać przesłany w takim stanie, w jakim został wydany i nie może nosić śladów użytkowania.
Zwrot i wymiana towaru
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany produktów zakupionych w Sklepie Internetowym w terminie do 60 dni od daty zakupu. Zwrotu produktu Klient dokonuje za pomocą formularza zwrotu lub wymiany dołączając go do przesyłki ze zwracanym Produktem na adres: Darco Sp. z o.o. ul. Metalowców 43,
39-200 Dębica z dopiskiem ZWROT.
Klient odsyła zwracane produkty na własny koszt. Zwracany Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu w taki stanie jak został wydany i nie może nosić śladów wskazujących na jego użytkowanie ponad zakres potrzebny do stwierdzenia charakteru Produktu, jego cech i funkcjonowania.
Dokumenty do pobrania: